maandag 1 augustus 2011

COUNTDOWN IS BEGONNEN

Voila,365 dagen te gaan en ik ben weg,hoever sta ik en wat heb ik tot nu toe bereikt,een kleine up date
De scooter is klaar,heb een duizend tal km gereden,zonder al teveel problemen,in principe is hij klaar voor de grote reis,wat  betreft het papierwerk,tja,dat is een paar ander mouwen,ik geloofde niet veel mensen als ze zeiden dat het moeilijk zou zijn maar blijkbaar is dat toch zo,eerst en vooral is weinig reactie van de ambassades en consulaten,buiten dat is het (bedankt Global riders)Helge Perdeson,een motard die al verschillend keren naar daar is gereden dat als je eenmaal in China zijt,een Chinees rijbewijs moet hebben,een gids en een chauffeur voor de periode dat je daar zijt en een borg laat van 10000 dollar die je terug krijgt,als je niet je scooter daar verkoopt,want dat mag niet,dus,wat kunnen wij doen en wat kunnen wij niet doen,dat is de vraag
Hopelijk kan ik alsnog een afspraak maken met het consulaat voor de nodige uitleg,en dat aan alle 7 landen die ik zal doorkruisen,ik laat jullie nog weten wat het resultaat is
Nu concentreer ik mij nog wat op de kleine details die overblijven van de scooter en hopelijk kan ik eerstdaags naar de ambassades en consulaten voor meer uitleg

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten