woensdag 8 augustus 2012

Karloberg

Ola

Zo,ik ben gestrand in Karloberg,ergens tussen Senj en Split,als ik vandaag zeg hoe warm het is geloof je het niet,het is nu nog steeds 35 graden,ik heb dus gereden met temperaturen boven 40 graden,met pak en helm,niet te doen,heb dus ook maar een plons in het water gedaan,ergens aan deze prachtige kust lijn,als zij mij nu zeggen,Kroatie,vakantie land,zeg ik volmondig ja,en voor motards,man man man,van zodra je Slovenie verlaat boven in Italie alleen maar mooie wegen,weinig volk op de weg,en ook denk de mooiste kustlijn van Europa,blauwe hemel,blauw water,warm dat wel maar o zo mooi

De scooter blijft een vreemd geluid maken het is niet de motor,die start van de 1 keer,meer ergens iets dat rammelt onderin,want ik heb het alleen als ik in hoge toeren kom,als ik cruise dan heeft hij dat niet
Zal er toch moeten na kijken,als het wat minder warm


Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten