dinsdag 14 augustus 2012

Makri(Alexanderpouli)

Ola mensen

Ben bijna aan de grens met Turkije,op 100 km van Ederni,alles is ok,heb weer een pc gevraagd aan iemand die op strand is,zijn naam is Dimitris Apotas,gewoon hele vriendelijke mensen,zij zijn allemaal zich aan het  opmaken voor de avond shift,die mannen werken nu keihard en in de winter minder,vanaf morgen gaat het ook misschien wat minder gemakkellijker om pc te vinden,ik zal zien,en ik moet er ook aan denken dat ik vanaf morgen 1 u later ben en elk land dat eraan komt de uren opschuiven,tot in China,als ik er geraak,ik denk als ik mocht doorrijden en mijn scooter houdt het uit dat ik een hele snelle overbruging heb gemaakt,en ja,ik geniet met geuren en kleuren,op de scooter,rijden in de zon,lekker,en in mijn hoofd is het ook ok,kan over vele dingen nadenken,en heb al meer als 100 pagina's geschreven,vandaag zelfs bij een Carrefour gestopt om voorraad op te slaan,4 schriften,dat zal wel volstaan,denk ik

Zo,ik ga jullie laten want ik ga calamaris eten,hier op het strand

Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten