dinsdag 21 augustus 2012

Sınop-Ünye

Bloggers Zoals je ziet is er nu een kaart waar je mij kan volgen of hoe je mij kan volgen,ben weer een stuk opgeschoven,de weg is beter,landschap ook,voor de rest is er nıet veel nieuws,ık kan in principe alles volgen wat er gebeurd in Limburg,want als je on line kan is de wereld heel klein,het Belang van Limburg op je smart phone,dat is de waarheid,weet zelfs alles van Krc Genk,ongevallen en diefstallen uit de huizen,ben bıjna uit Turkije,en heb zin ın een lekkere spaghetti,ik denk dat het nog even duurt eer ik mijn zin krijg Ciao
View Larger Map

1 opmerking:

  1. Hey Mario,
    Fantastisch wat je doet, onze kleine buurjongen...chapeau, doe zo verder en je haalt het zonder twijfel, ik bewonder je uitdaging...groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen