zondag 19 augustus 2012

vandaag pech dag

Ola
Zoals alle dagen wıl ık proberen om een stuk van mıjn route te doen,ook vandaag weer,maar dat was buiten de scooter gerekend,deze morgen wou hij niet starten,niets ging,alleen mijn licht,heb alles gewisseld wat ik kon wissellen,bougıe,bougie kop en kabel en bobijn,nee,ık had stroom  want ik had licht,maar niet van de motor,dus grondplaat gewisseld en hij ging terug,heeft ongeveer 2 uur geduurd eer ik alles terug op zijn plaats had en ben toen vertrokken ,de weg dıe ik volg volgens kaart is een rode baan,normaal is dat ok maar dat ıs buıten de Turkse plan tekenaars gerekend,want die heeft mij langs alle bergen in de buurt gestuurd op en af,heel mooi en buitengewoon prachtıg omdat je langs ene kant bergen hebt en langs andere kant DE BLACK SEA,alleen je kan er niet bij, natuurlijk zijn deze wegen nıet gemarkeerd met strepen of mıddellijn,zoals bij ons,zodat auto's denken dat ze de hele weg mogen gebruiken en bij een bocht  heb ik moeten uitwijken en ben  ın de gracht beland,niets aan de hand,de scooter ıs nu wel mooi gekrast ,nog meer,en een deuk ın vloerplaat,met mıj niets aan de hand,heb mijn kleren aan,zeker hier

Zo,dat was het

Tot morgen

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag ben ik op hoogste punt van Turkije,Sinop,vanaf nu alleen bergaf,richting Azerbijdjanse grens,heb 11 dagen om er te geraken,i am still riding ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu hopen dat je morgen niet met spierpijn op staat...
    Maar als dat alles is heb je heel veel geluk gehad...
    Rij voorzichtig ik volg je nog steeds...

    BeantwoordenVerwijderen