woensdag 19 september 2012

alea iacta est

Zo,beste mensen die mij gevolgd en gesteund hebben in deze onderneming,de teerling is geworpen,een technisch defect aan de scooter die ik hier onmogelijk kan herstellen ben ik genoodzaakt om terug te keren naar Belgie,spijtig maar niets aan te doen,ik zal als ik terug ben in het land tekst en uitleg geven.Maar nu wil eerst iedereen bedanken die mij gesteund heeft in dit project,mijn volgers op de blog maar zeer zeker,Patrick,voor zijn inzet en zijn geduld met mij,ook de vele telefoontjes op en neer,Michele,mijn brother in crime,die er altijd is voor goede raad en advies,mijn zus,die zo bezorgd is geweest voor mijn trip,en ook nog Peter Booms,die mij goed heeft geholpen in Azerbijdjan,Samir,Javid,Fuad,Asselback,Metin,Goran,en nog zoveel andere,jammer dat ik niet tot aan de grens van China ben geraakt.Hopelijk lukt het ook nog om alles thuis te krijgen en dan nemen we de draad op van het gewone leven,tot..............

6 opmerkingen:

  1. Ola amigo,

    helemaal niet jammer. Gewoonweg geweldig dat je zover bent geraakt! Dat kan niemand je afnemen.
    En dat op MAAR een Vespa!

    Vast heel wat mensen ontmoet en ervaringen opgedaan. Onnoemelijk veel nagedacht ongetwijfeld en dingen gezien die je onze Westerse wereld doet relativeren.
    Ik zie je wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spijtig dat je er niet helemaal bent geraakt, maar zoals Michele hierboven zegt, de herinneringen van deze onvergetelijke reis kunnen ze je niet afnemen.
      Goede terugreis!

      Groetjes, nero.

      Verwijderen
    2. Een klein woordje van een kleine sponsor, maar wel uit mijn hart.

      Mario, je hebt het heel goed gedaan. Op dit moment is er geen 1 op de wereld die deze prestatie heeft neergezet. Je bent een topper en je hebt een topprestatie geleverd.

      Kom heel huids terug en zorg in de tussentijd goed voor jezelf, tot in Belgie....

      JOLANO, Ron.....

      Verwijderen
  2. mario, Volgende keer hopelijk meer geluk en minder Pech!

    Lucien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mario,
    Tja tja tja ik had het voelen aankomen maar hoopte van niet,
    MAAR wat is het belangrijkste, in China aankomen of een levenservaring beleven van onschatbare waarde ? Het antwoord ken jij het beste...
    Het leven gaat om momenten en niet om eindpunten !
    Dikke proficiat, ik ben fan van je ...
    Tot binnenkort SILVER RIDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Steven
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog, zouden we linkruil kunnen doen?

    BeantwoordenVerwijderen