zondag 16 september 2012

terug on line

Zo,na een lange tijd geen pc te hebben gevonden in Turkmenistan en zit nu in het begin van Uzbekistan kan ik nu eindelijk mijn verhaal kwijt,omdat ik een pc gevonden heb.Zoals Michele al zei was Turkmenistan vreselijk,niet de mensen,die waren ok,heel mooi aan,verzorgd,netjes,maar als buitenlander is het zeer moeilijk om al die controles en regels te volgen,je hebt voor alles je paspoort nodig,voor simkaart te kopen,voor internet cafe te gebruiken,voor te wandelen op straat,voor naar wc te gaan,market,park,geen foto s maken,om de 50 m polis,of security en het is onmogelijk om er conversatie mee te hebben,je moet ofwel Turkmeens of Russisch kennen,spijtig want toen die lessen op school waren was ik brossen,hihi,dit is ironisch want wat zou ik kunnen vragen aan die mensen Ik zit nu in Navoiy,stil,motor heeft heeft het begeven,geen power,denk aan een olie keerring of zoiets,hij gaat aan de gang maar gaat niet vooruit,wij zitten te praktiseren met mijn team hoe wij dat gaan oplossen,nieuwe motor opsturen,heb er eentje klaarstaan,en zit op 400 m van vliegveld in hotel,of,nieuwe olie keerringen en nog wat andere dingen want heb intussen ook mijn schokdemper naar de filistijnen geholpen op deze mooie geasfalteerde wegen,NOT,geen olie meer,geen ontstekingsplaat,bougiekop stuk,mijn band achter gescheurd,en en en,gevallen,stukken van mijn kader geplooid,barsten in mijn kader,en en en,en En wat belangrijk is ik heb ook materiaal nodig om te kunnen werken,misschien kan ik vliegtuig materiaal lenen,ik weet het niet Namiddag lokale tijd,mijn tijd 13 u weet ik meer,ik laat je zeker weten wat er gaat gebeuren Tot........................

2 opmerkingen:

  1. Ga maar voor de nieuwe motor, dan kan je gerust het laatste deel van je traject afleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Mario dat is het eeen en aaander zunne !!!
    Op technisch vlak kan ik je niet helpen maar laat je droom niet stoppen door praktische beslommeringen, probeer het op te lossen zodat je verder kan ook al gaat het je tijd en geld kosten. Time is of no importance, LIFE IS !
    Go silver rider GO...
    x

    BeantwoordenVerwijderen