zondag 2 september 2012

Wat extra info voor wie ook zo een reis wilt ondernemen

Ola bloggers Michele,mijn soul mate at home,heeft mij gevraagd om eens wat extra feedback tegeven van mijn reis tot nu toe *Zou ik dat iedereen aanraden om zo een reis te ondernemen,ja,waarom niet,maar je moet zeker wat voorbereid zijn,je scooter wat kennen,je papierwerk in orde maken,je wat in de boekjes gooien om de taal,of tenminste de belangerijkste woorden te kennen,veel goesting om te rijden,en en en en ,ik kan hier dagen schrijven,maar ik heb een dag boek bijgehouden met al mijn plus en mins in,ik zal het netjes uittypen en dan kan je het lezen *Ben zine is geen probleem,olie wel want er rijden hier bijna geen scooters,en je kan niet zoals bij ons een pompstation binnen gaan en vragen voor een liter olie *Slapen is geen probleem,handen onder je oren als teken en iedereen verstaat je,laat je niet pluimen,je kan soms heel goedkoop slapen,soms heel duur,hangt ervanaf wat je zelf wilt *Gevaarlijk,de mensen,nee,voorlopig niet,op de weg,ja,veel te druk,en ze hebben geen respect omdat ze niet weten wat ze zien,dus........ *Of ik al een band met de scooter heb,ik verzorg ze heel goed,kijk goed alles na,kuis regelmatig met luchtfilter en sproeiers,bougie,of alles goed vastzit,ga regelmatig alles na,het blijft mecaniek,dus er kan altijd iets mis gaan En ik heb nog niet echt een naam maar ik vond wat een andere vriend tegen mij zei wel leuk Hij zei*Go Silver Rider Go*dus,ik vind Silver Rider wel heel leuk Zo,de rest van mijn avonturen zal je kunnen lezen als ik mijn boek uitbreng en kan kopen tegen betaling hahahahhahahahhahahahahahahahahahah Ciao

Geen opmerkingen:

Een reactie posten